Tillbaka till hemsida
Skicka in ett ärende
Swedish
English
Finnish
French
German
Norwegian
Swedish
Välkommen
Logga in
Tracker support
Lösning – hem
Nyheter
Ange din sökterm här...
Sök
Enheter och applikation
Förändringar av reparations- och kundsupporttjänster för dina GPS-enheter
Underhållsmeddelande - Uppdatering 11 april
Slutet på försäljningen av nuvarande RenGPS-enheter
Viktig information: Vissa Travel-SIM-kort kommer sluta fungera
Underhållsmeddelande - Uppdatering 6-7 februari
Vanliga problem och lösningar i Tracker-appen just nu
Underhållsmeddelande - Uppdatering 12 december
Underhållsmeddelande - Uppdatering 7 december
11.26.2023 - Problem med Bark och Active enheter
2023.22.11 - Serviceannonsering: Problem med ändring av spårningsintervall
2023/11/18 – Problem med användarens och enhetens plats
Ändra SIM-kort på äldre Ultracom enheter (Hund-GPS samt Novus)
2023.6.5- Viktig uppdatering till Ultracom-enheter
Har du köpt en R10 2G enhet under intrycket av att den kan uppdateras till 4G?
B-Bark service och support
Vissa TravelSIM-kort kommer att sluta fungera 31 Oktober 2023 om de inte kan fjärruppdateras
Ultracom NEXT appen stängs ner
Tracker App - Google Wear OS
Problem fixat: Vi har upptäckt ett problem med Tracker Super Boazu FI GPS-mottagaren
Spårningn av Ren GPS-enheter med Tracker applikationen
Problem fixat: Problem med GPS på Tracker G400FI, G500FI och G1000 modeller
2022.10.13 - Enhetsuppdatering
Störning i AGPS-laddning - gäller äldre Tracker/Ultracom GPS-enheter
Planerat underhåll för Operatör Travel SIM