-
Förlängning av b-bark-enhetens livslängd
-
Löst - Problem med IoT-anslutning hos operatör
-
Uppdatering om Tracker hundspårningstjänstens avbrott den 9.11.2024
-
Åtgärdat: Nätverksanslutningsfel
-
Löst - Nätverksproblem sedan 4 november, 19:00 finsk tid
-
Meddelande om upptäckt batteriproblem med Artemis GPS
-
Löst - Förseningar och avbrott på Bark-, Active- och Luna-enheter - 03.11.
-
Löst - Problem med att skicka kommandon till Artemis, Supra, G10i, G1000, G500 och G400
-
Driftstörning
-
Löst - Problem med att skicka kommandon till Artemis, Supra, G10i, G1000, G500 och G400
-
Meddelande om störning i webbshoppen
-
Förändringar av reparations- och kundsupporttjänster för dina GPS-enheter
-
Viktig information: Vissa Travel-SIM-kort kommer sluta fungera
-
Slutet på försäljningen av nuvarande RenGPS-enheter
-
Ändra SIM-kort på äldre Ultracom enheter (Hund-GPS samt Novus)
-
Har du köpt en R10 2G enhet under intrycket av att den kan uppdateras till 4G?
-
B-Bark service och support
-
Vissa TravelSIM-kort kommer att sluta fungera 31 Oktober 2023 om de inte kan fjärruppdateras
-
Samarbeten
-
Tracker App - Google Wear OS
-
Viktig information om ditt Tracker Bark- enhetsabonnemang